ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ / ΑΚΥΡΩΣΗΣ
Αν, μετά την παραλαβή της αγοράς, ο πελάτης θελήσει να επιστρέψει ένα προϊόν, επιτρέπουμε την επιστροφή του εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής του, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του είναι άθικτη. Συνεπώς, δεν αποδεχόμαστε επιστροφές προϊόντων που έχουν φθαρεί ή χρησιμοποιηθεί, εφόσον δεν πρόκειται για προϊόντα που φέρουν ελάττωμα. Στην περίπτωση επιστροφών που δεν αφορούν ελάττωμα του προϊόντος, είναι απολύτως απαραίτητο αυτό να διατηρεί το αυτοκόλλητο επί της συσκευασίας, δηλαδή να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος και να μην έχει εμφανή σημεία χρήσης. Εάν φέρει στοιχεία χρήσης δε δύναται να πραγματοποιηθεί η επιστροφή χρημάτων και τα προϊόντα επιστρέφονται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Εφόσον πληρούνται οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων στον πελάτη εντός 14 εργάσιμων ημερών από τον χρόνο που ενημερώθηκε η εταιρεία για την υπαναχώρησή του, πλην των εξόδων επιστροφής του προϊόντος. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει εξοφληθεί με τη μέθοδο της αντικαταβολής, το αντίστοιχο ποσό δεν επιστρέφεται.
Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής προϊόντων είναι υπαιτιότητα της εταιρείας (π.χ. λάθος ή ελαττωματικό προϊόν, λάθος στην παραγγελιοληψία, στην τιμολόγηση ή στην αποστολή) σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων και το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου την εταιρεία μας.
Για να ασκήσετε το ανωτέρω δικαίωμα επιστροφής ενός προϊόντος, θα πρέπει να μας ενημερώσετε στέλνοντας email στο [email protected] με θέμα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ» όπου θα αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας, προκειμένου να σας δώσουμε τα στοιχεία διεύθυνσης και περισσότερες λεπτομέρειες για τη διαδικασία επιστροφής. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, ή τιμολόγιο). Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας, θα εξετάσουμε το προϊόν (ή τα προϊόντα) και θα σας ενημερώσουμε άμεσα για την επιστροφή των χρημάτων. Η επιστροφή γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ένα είδος με κάποιο άλλο, θα πρέπει να προβείτε στην επιστροφή του ώστε να σας καταβληθεί το αντίστοιχο ποσό, και κατόπιν να πραγματοποιήσετε μία νέα αγορά.
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει, σε όλα τα στάδια επεξεργασίας της παραγγελίας, εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων και αυτά βρίσκονται ακόμα στο κατάστημα μας. Αν έχετε λάβει το μήνυμα (email) Ολοκλήρωσης-Αποστολής της παραγγελίας σας, σημαίνει ότι η παραγγελία σας δεν βρίσκεται πλέον στα χέρια μας, αλλά έχει παραδοθεί στην εταιρεία μεταφορών, ώστε να σας τα παραδώσει, σύμφωνα με την παραγγελία που υποβάλλατε στο κατάστημα μας.
Για να ακυρώσετε άμεσα την παραγγελία σας, εφόσον αυτή δεν έχει ήδη αποσταλεί, μπορείτε να
- Στείλετε email στο [email protected] με θέμα «ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»
- Καλέστε στο +30 2411 415025
Το δικαίωμα υπαναχώρησης απαντά στις περιπτώσεις του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/94, όπως αυτός ισχύει και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο.